مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-08حوادث

حدود سه تن انواع مواد مخدر در زاهدان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 710 کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری سنگین پلیس شهرستان زاهدان با اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان به حوزه استحفاظی زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس زاهدان با کنترل تحرکات این باند شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بودند، شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با آتش پر حجم تکاوران پلیس رو به رو شدند.

وی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه هر 2 خودروی قاچاقچیان زمین گیر و ضمن به هلاکت رسیدن یک سوداگر مرگ، یکی دیگر از قاچاقچیان نیز دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود سه تن انواع مواد مخدر در زاهدان کشف شد

حدود سه تن انواع مواد مخدر در زاهدان کشف شد