مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-08ورزشي

اقدام قانونی برای اصلاح اساسنامه در نامه به فیفا


پیش نویس اساسنامه جدید با نظر فیفا و مجمع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد:پیرو مصوبه مورخ99/1/18 هیات رییسه محترم فدراسیون فوتبال و با عنایت به درخواست فیفا خوشبختانه پیش از مهلت قانونی، جدول زمانبندی پیشنهادی مراحل انجام اصلاح و تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی و برگزاری مجمع به فیفا ارسال شد.

دبیرکل فدراسیون افزود: مهلت داده شده فیفا 10 آوریل مصادف با 22 فروردین بود که بر این اساس مراحل مربوطه زودتر از زمان تعیین شده انجام گرفت.

وی درباره مشارکت اعضای مجمع عمومی درباره فرآیند اصلاح و تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی تصریح کرد:اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در سه مرحله درباره اصلاح و تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی مشارکت فعال دارند.

در مرحله نخست می توانند درباره برخی مفاد اساسنامه مصوب مورخ 90/10/4 پیشنهادات خود را ظرف یک هفته آتی به دبیرخانه محمع ارائه کنند تا عینا به کمیته حقوقی و تدوین مقررات منعکس شود.

او ادامه داد: مرحله دوم درباره پیش نویس اساسنامه جدید خواهد بود که با نظر فیفا و هیات رییسه انجام خواهد شد و متعاقبا جهت اعضای محترم مجمع به منظور ارائه نقطه نظرات آنان ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قانونی برای اصلاح اساسنامه در نامه به فیفا

اقدام قانونی برای اصلاح اساسنامه در نامه به فیفا