مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-08اقتصادي

طرح هادی در 382 روستای استان زنجان اجرا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سجاد صنعتی منفرد، بعد از ظهر چهارشنبه بمناسبت سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان طبق سرشماری سال 95 طرح هادی برای 702 روستا تهیه و در 382 روستا این طرح اجرا شده است، گفت: برای 58 روستای زیر 20 خانوار نیز طرح هادی تهیه شده است و در آینده نزدیک برنامه گسترده برای توسعه طرح های هادی در مناطق روستایی اجرا می وشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است، افزود: تهیه طرحهای هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی است که با مشارکت جامعه محلی و برمبنای ظرفیت سازی و توانمند سازی اجتماعات روستایی صورت می گیرد.

صنعتی منفرد ادامه داد: بنیاد مسکن نقش برجسته ای در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی و ارتقای کمی و کیفی واحدهای مسکونی به ویژه در سطح روستاها بر عهده دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه تهیه طرح های هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی است، افزود: 52 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان معادل 48 هزار و 536 واحد در مقابل زلزله مقاوم سازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در 382 روستای استان زنجان اجرا شده است

طرح هادی در 382 روستای استان زنجان اجرا شده است