مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-08سياسي

راه اندازی کاروان شادی و توزیع بسته های غذایی توسط هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، هیئات مذهبی استان اقدام به راه اندازی کاروان شادی و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان می کنند.

- حجت الاسلام عیسی بزمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تعدادی از هیئت های مذهبی استان در قالب کاروان شادی فعالیت خود را آغاز کردند و با حضور در مجتمع های مسکونی با پخش سرود و مولودی خوانی فضای شادابی و نشاط معنوی درایام مقدس شعبانیه ایجاد می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: درحالی که مردم برای قطع زنجیره ویروس کرونا درخانه خواهند ماند، تماشای کاروان شادی هیئت های مذهبی از تراس منزل برای آن ها بسیار لذت بخش می باشد و پخش دعای فرج از بلندگوی خودروهای کاروان شادی، لحظات بسیار معنوی ایجاد کرده و مردم با بالا بردن دستهای خود به سوی آسمان سلامتی و ظهور امام زمان(عج) را دعا می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در روز میلاد امام زمان(عج)، هیئات مذهبی اقدام به توزیع غذای گرم و بسته مواد غذایی شامل گوشت، مرغ، روغن، رب گوجه و ماکارونی و میوه در بین اقشار کم درآمد استان می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه ضمن اشاره به اینکه اعیاد شعبانیه می تواند رشته محبت به اهل بیت پیامبر (ص) و علقه معنوی و مودت به آل الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان شادی و توزیع بسته های غذایی توسط هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان

راه اندازی کاروان شادی و توزیع بسته های غذایی توسط هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان