مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-08سياسي

تولید 73 هزار و 696 ماسک بهداشتی در تنکابن


فرمانده سپاه تنکابن از تولید 73 هزار و 696 ماسک بهداشتی توسط 112 خیاط در قالب  13 گروه جهادی خبر داد و گفت: این تعداد ماسک های بهداشتی بین مردم و جامعه هدف توزیع شده است.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه تنکابن از تولید 73 هزار و 696 ماسک بهداشتی توسط 112 خیاط در قالب  13 گروه جهادی خبر داد و گفت: این تعداد ماسک های بهداشتی بین مردم و جامعه هدف توزیع شده است.

سید ابراهیم شریفی عصر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود و همچنین قدردانی از اعضای قرارگاه که از ابتدای شیوع کرونا در جهت خدمت رسانی به مردم پای کار بودند، اظهار کرد: تعامل و همراهی مسئولین شهرستان در بخش مرکزی، خرم آباد، نشتارود و حضور در جلسات قرارگاه پدافند زیستی حوزه های مقاومت بسیج و پیگیری مصوبات امری بود که باید این فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم در دل تهدید را غنیمت شمرد.

وی از غربالگری 85 درصدی مردم شهرستان تنکابن خبرداد و تصریح کرد: با همکاری کلیه حوزه های مقاومت بسیج، بهورزان شبکه بهداشت و درمان و فرهنگیان طرح بسیج ملی مقابله با کرونا هم در حال اتمام است.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه تنکابن با بیان اینکه 114 گروه جهادی در سطح شهرستان جهت ضد عفونی معابر و ادارات وفروشگاه ها فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 73 هزار و 696 ماسک بهداشتی در تنکابن

تولید 73 هزار و 696 ماسک بهداشتی در تنکابن