مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-08اقتصادي

هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان اختصاص یافت


سید مهدی طباطبایی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور تاکنون هشت هزار و 700 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و 300 هزار تا 2 میلیون و 800 هزار ریال آماده شده که روز نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه 14 راس گوسفند و 350 کیلو گوشت گوساله نیز بوسیله هیات های مذهبی استان تهیه شده است ادامه داد: این گوشت ها نیز بسته بندی و آماده توزیع در روز نیمه شعبان است.

وی تولید ماسک را از دیگر اقدامات هیات های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: ضد عفونی 400 مکان مذهبی، حسینه، مسجد و هیات در مشهد، از دیگر اقدامات انجام شده است.

طباطبایی گفت: همچنین تعدادی از هیات های مذهبی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تولید لباس برای کادر پزشکی اقدام کرده اند.

وی افزود: توزیع یک تن پرتقال، 10 هزار بطری آب معدنی و 2 تن شیر بین کادر پزشکی و بیمارستان ها از دیگر اقدامات هیات های مذهبی استان است.

وی ادامه داد: ساعت 21 امشب نیز همزمان با سراسر کشور ندای یا مهدی ادرکنی را سر خواهیم داد و از همشهریان تقاضا می کنیم خواندن مناجات شعبانیه و زیارت عاشورا را فراموش نکنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان اختصاص یافت

هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان اختصاص یافت