مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-08سياسي

فرهنگ مهدویت مبارزه با زورگویان را زنده نگه می دارد


امام جمعه بندر دیر روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: بهه عقیده مسلمانان در نیمه شعبان شخصیتی به دنیا می آید که عدالت گستری می کند و کاخ ستمگران را نابود و صلح و امنیت در جهان برقرار خواهد کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: منتظران آن حضرت با خودسازی و هماهنگ کردن خود با اهداف امام زمان که همان عدالت گستری و صلح جهانی است هماهنگ کرده و در اصلاح جامعه و دگر سازی ایفای نقش کنند.

امام جمعه بندر دیر ضمن رد برداشت انحرافی از مهدویت که ما هیچ وظیفه ای در دوران غیبت نداریم، گفت: منتظر امام زمان باید همچون امام عصر صالح باشد و در حد توان در اصلاح جامعه بکوشد.

وی بیان کرد: در عصر امام راحل با رهبری انقلاب بزرگ خود به این مهم اقدام و برای ظهور امام زمان زمینه سازی کرد و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم بویژه سردار شهید سلیمانی از منتظران راستین امام زمان بودند.

حسینی گفت: بعد از امام راحل، خلف صالح آن مقام معظم رهبری که سکان داری انقلاب اسلامی برعهده دارند در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را به زمینه سازی ظهور امام زمان توصیه فرمودند.

وی افزود: کسانی که امروز در مقابل ویروس کرونا جان در طبق اخلاص گذاشته اند و با این ویروس منحوس مبارزه می کنند این ها در شمار یاران امام زمان محسوب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهدویت مبارزه با زورگویان را زنده نگه می دارد

فرهنگ مهدویت مبارزه با زورگویان را زنده نگه می دارد