مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-08پزشكي

کمک های مقابله با کرونا در میان مردم هدفمند توزیع شود


محمدابراهیم زارعی روز چهارشنبه در نشست با مدیران عامل سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیلگری شهرستان اظهار داشت: خدمات و کمک های بهداشتی و غذایی دولتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به صورتی باشد که با ماموریت های اجتماعی، بهداشتی و انساندوستانه سازمان های مردم نهاد تداخل نداشته باشد و موازی کاری نشود.

وی با قدردانی از کمک های سازمان های مردم نهاد در اطلاع رسانی و نیز ارایه خدمات بهداشتی و غذایی به شهروندان نیازمند افزود: دولت از هم افزایی، همفکری، همدلی و تلاش سازمان های مردم نهاد برای خدمات دهی بیشتر به خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا استقبال می کند.

براساس تصمیم گیری جمعی سازمان های مردم نهاد و فرمانداری سنندج، از این پس هرگونه کمک به مردم نیازمند، با محوریت خانه خیرین سنندج و براساس نیازسنجی های قبلی توزیع می شود تا از موازی کاری های احتمالی و توزیع چند باره کمک های بهداشتی و بسته های غذایی در یک نقطه جلوگیری شود و خانوارهای نیازمند بیشتری را شامل شود.

کمک 45 میلیارد ریالی خیران به حوزه بهداشت و درمان معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم گفت: در 45 روز گذشته خیران، سازمان های مردم نهاد و سازمان های عمومی حدود 45 میلیارد ریال به بیمارستان های تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مقابله با کرونا در میان مردم هدفمند توزیع شود

کمک های مقابله با کرونا در میان مردم هدفمند توزیع شود