مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-08سياسي

روح امید در میان التهابات در جامعه /چه شد که عروس خانم از جشن عروسی منصرف شد؟


«مختار هنرمند» و همسرش «ریحانه هنرمند» زوج جوان اهل شهرستان جم از توابع استان بوشهر هستند که در روزهای آخر سال 98 و وقتی که کشور ایران درگیر بیماری بود هزینه های برگزاری جشن ازدواج خود را به مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

- گفت وگو با زوج جوان جمی که هزینه ازدواجشان را وقف کرونا کردند؛ روح امید در میان التهابات در جامعه /چه شد که عروس خانم از جشن عروسی منصرف شد؟ ایسنا/بوشهر مختار هنرمند و همسرش ریحانه هنرمند زوج جوان اهل شهرستان جم از توابع استان بوشهر هستند که در روزهای آخر سال 98 و وقتی که کشور ایران درگیر بیماری بود هزینه های برگزاری جشن ازدواج خود را به مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

مختار هنرمند ، وکیل پایه یک دادگستری، فعال زیست محیطی، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان بوشهر و ساکن شهرستان جم است.

او می گوید: حدود 4 سال از اشنایی من با جمعیت هلال احمر می گذرد و جالب است بدانید راه آشنایی من با این سازمان از طریق دوستان و بستگان بود که از نزدیک شاهد خدمات این سازمان بودم.

از طاقت فرساترین عملیات ها تا لبخند آرامش از او می خواهیم از فعالیت های هلال احمری خود بگوید، جواب می دهد: با توجه به حضور چند ساله در این مجموعه در فعالیت ها و عملیات های بسیاری حضور داشتم اما از حادثه حریق اراضی اطراف شهرستان جم به عنوان یکی از طاقت فرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح امید در میان التهابات در جامعه /چه شد که عروس خانم از جشن عروسی منصرف شد؟

روح امید در میان التهابات در جامعه /چه شد که عروس خانم از جشن عروسی منصرف شد؟