مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-08پزشكي

رزم حسینی: وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است


به منظور حفظ جان مردم و کنترل ویروس کرونا، فعالیت خطوط اتوبوسرانی و مترو در مشهد متوقف شده و تصور می کنم با شرایط موجود، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور حفظ جان مردم و کنترل ویروس کرونا، فعالیت خطوط اتوبوسرانی و مترو در مشهد متوقف شده و تصور می کنم با شرایط موجود، تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه تا پایان فروردین ادامه پیدا می کند.

علیرضا رزم حسینی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییسان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های خراسان رضوی همزمان با روز جهانی بهداشت، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی برای خدمت رسانی به بیماران کرونا و تاکید بر لزوم تداوم اقدامات پیشگیرانه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس، اظهار کرد: امروز همه علمای عظام، مسئولان و مردم بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت تاکید دارند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طی هفته های گذشته شاهد محدودسازی در بخش های مختلفی بوده ایم و ارکان حاکمیت در این حوزه به لطف خدا هماهنگ عمل کرده اند.

استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از همکاری مردم استان در زمینه شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا، عنوان کرد: در روز طبیعت مردم مشهد و شهرستان های استان همکاری خوبی داشتند و در خانه ماندند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است

رزم حسینی: وضعیت خراسان رضوی همچنان قرمز است