مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-08سياسي

اخلاص آیت الله صدر از جمله معروف او درباره امام خمینی (ره) قابل تشخیص است


«اگر تشخیص امام خمینی (ره) که من به رهبری اش سر سپرده ام این باشد که به روستایی در ایران بروم و عالم یا امام جماعت آن روستا باشم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، شب گذشته (19 فروردین ماه) به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان (سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود (عج)) به سخنرانی و در آن به مهم ترین موضوعات فرهنگی فعلی در منطقه و لبنان پرداخت.

  وی در ابتدای سخن خود با اشاره به هم زمانی این مناسبت با سالگرد شهادت استاد شهید آیت الله العظمی سیدمحمدباقر صدر به بزرگداشت این عالم گرانقدر و بررسی شماری از ویژگی های او پرداخت.

  شهید سیدمحمدباقر صدر، فیلسوف و اندیشمند اسلامی بزرگی بود مشروح سخنان او درباره شهید صدر بدین شرح است: نهم آوریل مصادف با سالگرد حادثه ای دردناک و در عین حال ارجمند است؛ یعنی سالگرد شهادت آیت الله العظمی سیدمحمدباقر صدر و خواهر فاضل، عالم، مجاهد و فداکار ایشان سیده آمنه صدر که به بنت الهدی معروف است.

این حادثه شهادتی عظیم و نیز مصیبت و فاجعه ای بزرگ بود.

باید در این مناسبت به نسل های فعلی که با این امام بزرگ زندگی نکردند و در دوران او نبودند، یادآوری کنیم و بگوییم که شهید سیدمحمدباقر صدر فیلسوف و اندیشمند اسلامی بزرگی بود که همه بر نبوغ و خارق الع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص آیت الله صدر از جمله معروف او درباره امام خمینی (ره) قابل تشخیص است

اخلاص آیت الله صدر از جمله معروف او درباره امام خمینی (ره) قابل تشخیص است