مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-08دانش

فعالیت های عمرانی دانشگاه شریف در دوران کرونا


معاون اداری و مالی دانشگاه شریف از افتتاح چهار پروژه عمرانی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، فرشاد فاطمی ضمن بیان این مطلب به مهمترین فعالیت عمرانی دانشگاه شریف در ایام خلوتی دانشگاه اشاره کرد و گفت: ساختمان جدید آموزش و دانشکده مکانیک در سه ماهه اول 99 افتتاح می شود و پارکینگ طبقاتی شمال دانشگاه هم ظرف یک تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد تا به کمک آن از ترددها و پارک کردن های غیرضروری خودروها در دانشگاه جلوگیری شده و فضای دانشگاه به معنای واقعی کلمه انسان محور شود.

وی همچنین از پایان نرده کشی دیوار غربی دانشگاه شریف خبر داد و افزود: این نرده کشی قبل از حضور فیزیکی دانشجویان به پایان می رسد.

به گفته دکتر فاطمی، سرعت پیش روی پروژه های عمرانی از سطح انتظار دانشگاه پایین تر است ولی با وجود محدودیت های بودجه ای و شیوع کرونا خوب پیش می رود.

فاطمی در خصوص هزینه بودجه دانشگاه نیز گفت: این بودجه به صورت ابلاغ اعتبار در دانشگاه هزینه می شود و در محل دیگر نمی توان آن را مصرف کرد، دوما معمولا پول ها به موقع نمی رسد و بی نظمی وجود دارد و به همین خاطر برنامه ریزی سخت است، سوما هزینه هایی مثل ضدعفونی دانشگاه یا شیفت های اضافی نیروهای خدماتی برای ضدغفونی نیز در این مدت اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های عمرانی دانشگاه شریف در دوران کرونا

فعالیت های عمرانی دانشگاه شریف در دوران کرونا