مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-08فناوري

قطع دسترسی به وای فای با روش ساده از طریق تنطیمات مودم


گاهی شاید بخواهید پسورد وای فای WiFi را به اطرافیانتان و دوستان و همسایه ها بدهید که بتوانند به مودم شما وصل شوند یا اصلا گزینه WPS را باز می گذارید و افراد دیگر می توانند از طریق شکاف ایجاد شده مودم شما را هک کنند و به پسورد شما دسترسی داشته باشند بدون اینکه .

- گاهی شاید بخواهید پسورد وای فای WiFi را به اطرافیانتان و دوستان و همسایه ها بدهید که بتوانند به مودم شما وصل شوند یا اصلا گزینه WPS را باز می گذارید و افراد دیگر می توانند از طریق شکاف ایجاد شده مودم شما را هک کنند و به پسورد شما دسترسی داشته باشند بدون اینکه از نرم افزاری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ترفندسیتی، در هر صورت شاید دنبال راهی هستید که بتوانید فقط به افراد خاصی دسترسی بدهید و تنها آنها بتوانند به وای فای شما متصل شوند.

پس با ما باشید با موضوع قطع دسترسی وای فای.

برای قطع دسترسی به وای فای به سادگی می توانید از طریق قابلیت MAC address filtering مودم دسترسی افراد مشخصی را به وای فای مسدود کنید ، این ویژگی در اغلب مودم ها وجود دارد منتهی روش انجام مراحل آن در مودم های مختلف متفاوت است گرچه تطبیق مراحل به نوعی یکسان است در هر صورت ما روی مودم تی پی لینک TP-Link 150 Wireless N ADSL2 آموزش می دهیم ، در ضمن این روش فقط روی دستگاه هایی که از طریق وای فای Wi-Fi به مودم متصل هستند کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع دسترسی به وای فای با روش ساده از طریق تنطیمات مودم

قطع دسترسی به وای فای با روش ساده از طریق تنطیمات مودم