مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 02:052020-04-07سياسي

موقعیت قرنطینه را به فرصت بدل کنیم/ گفتمانی صمیمانه در باب تئاتر


سارا حدادی درباره پروژه «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» که این روزها در فضای اینستاگرام در حال برگزاری است و به گفتگو با فعالان حوزه تبلیغات درباره وضعیت این روزهای تئاتر می پردازد، - سارا حدادی درباره پروژه گفتمان در تئاتر در قرنطینه که این روزها در فضای اینستاگرام در حال برگزاری است و به گفتگو با فعالان حوزه تبلیغات درباره وضعیت این روزهای تئاتر می پردازد، توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی سالن های تئاتر، هنرمندان تئاتر دست به خلاقیت های زیادی برای ترغیب مردم به در خانه ماندن و تلاش برای سرگرم کردن آنها در فضای مجازی می زنند.

همچنین با گسترش امکانات دنیای دیجیتال و ایجاد فضای لایو- live -در اینستاگرام فرصتی فراهم شده تا بتوانیم در این دوران در مورد موضوعات متفاوتی به گفتگو بنشینیم از همین رو تصمیم گرفتم تا با دعوت از تعدادی از فعالان حوزه روابط عمومی و تبلیغات مباحث مهمی چون تعطیلی سالن ها، تبلیغات و تئاتر آنلاین و.

را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این روزها شاهد هستیم که بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها از فضای لایو اینستاگرام استفاده زیادی می کنند و من چون این لایوها را دنبال می کنم متوجه شدم که برخی از این لایوها دستاورد زیادی برای مردم ندارند چون حرف خاصی در آنجا زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت قرنطینه را به فرصت بدل کنیم/ گفتمانی صمیمانه در باب تئاتر

موقعیت قرنطینه را به فرصت بدل کنیم/ گفتمانی صمیمانه در باب تئاتر