مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 22:352020-04-07پزشكي

آیا ابتلای مجدد به کرونا پس از بهبودی ممکن است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر جماعتی - قائم مقام بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ابتلای مجدد فرد بهبودیافته از کرونا وجود دارد؟، - فوق تخصص ریه و مراقبت های ویژه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، گفت: تحقیقات نشان می دهد، افرادی که یکبار به ویروس کرونا مبتلا شدند، نسبت به آن ایمنی پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، دکتر جماعتی - قائم مقام بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ابتلای مجدد فرد بهبودیافته از کرونا وجود دارد؟، اظهار کرد: به طور کلی این موضوع بسته به شرایط ایمنی بدن افراد، متفاوت است.

وی توضیح داد: صرفا در مواردی که فرد سیستم ایمنی ضعیفی داشته و بدنش نتواند مصونیت لازم را ایجاد کند، ممکن است مجددا به بیماری کرونا مبتلا شود.

این فوق تخصص ریه و مراقبت های ویژه، ضرورت انجام تست آزمایشگاهی پس از گذراندن دوره بیماری توسط مبتلایان به کرونا را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر چنانچه آزمایش خون نشان دهد که سطح ایمنی بدن به حد قابل قبولی رسیده، معمولا و در بیشتر موارد بدن در برابر ویروس کووید 19 مقاوم شده و فرد در مقابل این ویروس مصونیت پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ابتلای مجدد به کرونا پس از بهبودی ممکن است؟

آیا ابتلای مجدد به کرونا پس از بهبودی ممکن است؟