مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 21:052020-04-07پزشكي

مشارکت های مردمی در لرستان هماهنگ با ستاد مقابله با کرونا هستند


قاسم ولیزاده شامگاه سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با هدف معرفی ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا افزود: فلسفه وجودی این ستاد حمایت و پشتیبانی برای مقابله با بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت های مردمی، دستگاه های اجرایی، نیروهای سپاه و بسیجی در این زمینه است.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی موضوع تامین نیاز جامعه، اولویت با تهیه اقلام و مایحتاج اولیه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی استان و سپس نیاز مردم خواهد بود که در این زمینه نیازمند همکاری خیرین و اقدام دستگاههای اجرایی هستیم.

ولیزاده افزود: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ستاد، کمک های جمع آوری شده باید هدفمند و هماهنگ با ستاد باشد تا برای نیازهای اولویت دار هزینه شود.

سردار کشکولی قائم مقام ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: از تمام ظرفیت های مردمی سمن ها، دستگاههای اجرایی و نیروهای مردمی در جهت تهیه اقلام مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و مردم استفاده و با برنامه ریزی متمرکز در جوامع هدف توزیع این اقلام انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسئولیت رفع آلودگی و گندزدایی شهرها برعهده شهرداری ها و در روستاها دامپزشکی این مهم را بر عهده خواهد داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت های مردمی در لرستان هماهنگ با ستاد مقابله با کرونا هستند

مشارکت های مردمی در لرستان هماهنگ با ستاد مقابله با کرونا هستند