مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-07اقتصادي

هزینه کفن و دفن کرونایی ها چقدر تمام می شود + جزییات


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری زنجان گفت: هزینه کفن و دفن اموات عادی حدود یک میلیون و 800 هزار تومان است اما از خانواده اموات کرونایی 600 هزار تومان بیشتر دریافت شده است که به آنها عودت داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پس از شیوع کرونا ویروس و پر شدن ظرفیت آرامستان های شهر زنجان، تدفین اموات در آرامستان جدید شهرداری انجام می شود.

آرامستانی که در فضای وسیع تر و دور از منطقه شهری واقع شده و دارای ظرفیت بیشتری برای دفن اموات است، محلی که در آن قبور یک طبقه و دو طبقه برای اموات در نظر گرفته شده است.

آرامستان جدید 40 هکتار مساحت دارد که دفن اموات در آن به شکل طبقه ای انجام خواهد شد که مسلم است، که ظرفیت آرامستان جدید نیز تا سالیان سال جوابگوی اموات خواهد بود.

با توجه به جمعیت شهر و تعداد فوتی های تدفینی در زنجان در این آرامستان نمازخانه مسقف برای اقامه نماز میت، آرامگاه خانوادگی، مزارهای دو طبقه و مختص اطفال و همچنین ویژه شهدا و والدین شهدا در نظر گرفته شده است.

 در این آرامستان تاکنون 6 هزار مزار یک و یا دو طبقه ساخته شده است، ضمن اینکه آرامگاه های خانوادگی نیز به تعداد مورد نیاز در حال احداث است.

طبق مصوبه شورای شهر که در اوایل سال قبل به تصویب رسیده بود، قرار بود در چند ماهه اول تدفین اموات کرونایی تخفیفاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کفن و دفن کرونایی ها چقدر تمام می شود + جزییات

هزینه کفن و دفن کرونایی ها چقدر تمام می شود + جزییات