مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:452020-04-07بين الملل

سوریه: اروپایی ها بجای حرف، عمل کنند و به تحریم های ظالمانه پایان دهند


وزارت خارجه سوریه مقامات اتحادیه اروپا را مسئول تحریم های این اتحادیه علیه مردم سوریه در زمان حساس شیوع کرونا دانست و تأکید کرد که اظهارات آن ها باید عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه به اظهارات برخی از مقامات اتحادیه اروپا که خواهان کاهش تحریم های یکجانبه و غیرقانونی علیه دولت و مردم سوریه شده بودند، واکنش نشان داد و گفت که اینگونه اظهارات در صحنه عمل محقق نشده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه گفت که اتحایده اروپا شریک اصلی تا به امروز به رغم خطراتی که کرونا دارد، در محاصره سوریه بوده است.

وزارت خارجه سوریه با بیان این که مردم این کشور از تحریم های ظالمانه سختی های زیادی دیده اند، تأکید کرد که دمشق به آن دسته از کشورها و سازمان ها که خواهان لغو فوری و بدون پیش شرط همه تحریم های آمریکا و اروپا هستند ملحق می شود.

تحریم هایی که به دلیل اغراض سیاسی وضع شده و نقض آشکار قوانین انسانی بین الملل و جان انسان ها را به خطر انداخته است.

دمشق تأکید کرد که اظهارات اروپایی ها هرگز نمی تواند از آن ها در برابر این تحریم ها که مانع از تلاش ها در راستای فراهم نمودن ولایل و امکانات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا است، سلب مسئولیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: اروپایی ها بجای حرف، عمل کنند و به تحریم های ظالمانه پایان دهند

سوریه: اروپایی ها بجای حرف، عمل کنند و به تحریم های ظالمانه پایان دهند