مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-07سياسي

مدیریت بسته های حمایتی دولت به استان ها واگذار شود


استاندار ایلام در  ارتباط زنده ویدئوکنفرانسی با دکتر حسن روحانی رییس جمهور به مدت 35 دقیقه در خصوص مسائل و مشکلات استان به ویژه در بحث کرونا بحث و گفتگو کرد.

- رییس جمهور همچنین با کادر درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی(ره) و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بحث و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت استان در بحث کرونا قرار گرفت.

استاندار ایلام در این ارتباط ، اظهار کرد: با تبریک اعیاد شعبانیه، از ریاست محترم جمهور به خاطر مدیریت عالی مشکلات سال های اخیر از تحریم و آثار آن تا دفع مانع تراشی های داخلی و خارجی و مدیریت حوادث بعدی از جمله زلزله، سیل و اکنون هم کرونا تشکر می کنم که حاصل این تدبیر ها امید به مردم بود.

وی گفت : اینجا در این شرایط می خواهم اخبار خوشی از ایلام گزارش کنم، واحد الفین پتروشیمی در اردیبهشت ماه آماده افتتاح خواهد بود، سد گلال استان ایلام هم آماده بهره برداری است و نرخ بیکاری در استان ایلام که در دولت اول 17.

5 نیم درصد بود در آغاز دولت دوم رسید به 11.

7 درصد رسید.

امسال به 8.

3 و در سه ماهه ی آخر سال 98 به عدد 7 رسید و ما جزء سه استان برتر کشور در این زمینه هستیم اما همچنان بیکاری جوانان در استان هست و نیازمند توجهات ویژه برای تداوم راه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بسته های حمایتی دولت به استان ها واگذار شود

مدیریت بسته های حمایتی دولت به استان ها واگذار شود