مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-07سياسي

عملکرد کمیته امداد در خراسان شمالی شفاف شود


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به شفاف سازی کمک های مردمی و نحوه هزینه کرد آن تاکید کرد و گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مردم نسبت به کمک های خود مطلع باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی مجید الهی راد در جمع امدادگران این نهاد در دو شهرستان شیروان و فاروج به بیان راهبردهای ابلاغی ریاست محترم کمیته امداد در سال 99  پرداخت و اظهار کرد: برون سپاری برخی خدمات ،کاهش پرونده های مددکاران و تقویت مشارکت های مردمی از مهمترین برنامه های راهبردی سال جاری است.

وی بهره برداری از تمام ظرفیت های موجود در جهت جذب مشارکت های مردمی و تبلیغ روش های پرداخت غیر حضوری را  نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: تبلیغ روشهای غیرحضوری در خدمتگزاری به محرومین و جذب مشارکت های مردمی  باید در راس فعالیت های حوزه مشارکت ها باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به شفاف سازی کمک های مردمی  و نحوه هزینه کرد آن تاکید کرد و گفت: باید با مردم شفاف باشیم و مردم نسبت به کمک های خود مطلع باشند .

الهی راداطلاع رسانی نحوه هزینه کرد کمک های مردمی از طریق فضای مجازی و یا ارسال گزارش مکتوب را از جمله فرآیندهای شافیت عملکرد این نهاد در بین جامعه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کمیته امداد در خراسان شمالی شفاف شود

عملکرد کمیته امداد در خراسان شمالی شفاف شود