مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-07بين الملل

واکنش سوریه به درخواست های اتحادیه اروپا درباره کاهش تحریم ها


وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، درخواست های برخی از مسئولان اتحادیه اروپا درباره لغو تحریم ها علیه سوریه هنوز بُعد عملی به خود نگرفته است.

- وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، درخواست های برخی از مسئولان اتحادیه اروپا درباره لغو تحریم ها علیه سوریه هنوز بُعد عملی به خود نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، یک منبع مسئول در این وزارتخانه گفت: اظهارات برخی از مسئولان اتحادیه اروپا درباره درخواست کاهش تحریم ها علیه سوریه همچنان در چارچوب سیاسی قرار دارد.

این درخواست ها هنوز اجرایی نشده و تحریم ها هم لغو نشده اند.

این منبع افزود: با وجود خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در این مرحله، تاکنون اتحادیه اروپا شریک اصلی در محاصره سوریه است.

منبع مذکور بر اهمیت لغو فوری و بی قید و شرط تمامی تحریم ها از جمله نقل و انتقالات بانکی سوریه تاکید کرد که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا و با اهداف سیاسی اعمال شده و نقض آشکار قوانین بین المللی انسانی و حقوق بشر است.

این منبع افزود: اظهارات پیرامون لغو تحریم ها مسئولان اروپایی را از مسئولیت خود درباره تاثیر این تحریم ها بر تلاش ها برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا در سوریه معاف نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سوریه به درخواست های اتحادیه اروپا درباره کاهش تحریم ها

واکنش سوریه به درخواست های اتحادیه اروپا درباره کاهش تحریم ها