مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-07اقتصادي

رهاسازی 10 فیل ماهی بالغ در استخر پرورش ماهی جهاد دانشگاهی مازندران


با حضور رییس جهاد دانشگاهی مازندران 10 فیل ماهی بالغ در استخر بتنی عصر دیروز 18 فروردین ماه در مرکز تحقیقاتی شهید سردار سلیمانی جهاد دانشگاهی مازندران در چپکرود جویبار رها سازی شد.

- ایسنا/مازندران با حضور رییس جهاد دانشگاهی مازندران 10 فیل ماهی بالغ در استخر بتنی عصر دیروز 18 فروردین ماه در مرکز تحقیقاتی شهید سردار سلیمانی جهاد دانشگاهی مازندران در چپکرود جویبار رها سازی شد.

براساس گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، واحد عبدالهیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران در آغاز به کار فاز اول مزرعه پرورش ماهی خاویاری با اشاره به شرایط بحرانی کنونی و رعایت الزامات مربوطه از جمله فاصله گذاری فیزیکی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: با رعایت موارد بهداشتی و فاصله ها در کمترین زمان ممکن سلامت عمومی جامعه بازیابی شده و کارها به روال عادی بازگردد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، تصریح کرد: اگرچه در ابتدای سال با محدودیت های مربوط به کرونا ویروس مواجه هستیم اما توجه به فعال نگه داشتن حوزه تولید می تواند از بروز بحران های تبعی بعد از فروکش کردن بحران کرونا بکاهد و از این منظر وظیفه ملی است که ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت خود و شهروندان در جهت رونق چرخه تولید جهادگونه عمل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 10 فیل ماهی بالغ در استخر پرورش ماهی جهاد دانشگاهی مازندران

رهاسازی 10 فیل ماهی بالغ در استخر پرورش ماهی جهاد دانشگاهی مازندران