مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:002020-04-07سياسي

استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج در قزوین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم قزوین از استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج و طنین بانگ یا مهدی ادرکنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم استان قزوین برای قرائت زیارت آل یاسین و دعای فرج الهی عظم البلا.

همزمان با پخش زنده ساعت 20:45 شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن الحجج حضرت اباالحسن علی ابن موسی الرضا )ع) در منازل و جمع با صفای خانوادگی و سپس رأس ساعت 21:00 طنین شعار یا مهدی ادرکنی و یا حجت ابن الحسن عجّل علی ظهورک در فضای عطرآگین استان، همزمان با اقصی نقاط میهن اسلامی از فراز بام های منازل پنجره ها و بالکن های مجتمع های مسکونی و مأذنه های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:   بســـم الله الرحــمن الــرحیــم بَقیّهُ الله خَیرٌ لَکُم اِن کُنتُم مُؤمنین آیه 86 سوره هود شب نیمه شعبان یادآور میلاد موفور السرور آخرین حجت الهی، منجی عالم بشریت، حضرتربقیه الله الاعظم و با فضیلت ترین شب پس از لیله القدر و از اهمیت و قداست ویژه ای برخوردار و دارای فضیلتی بس عظیم است، شب تقرب به خدا و استجابت دعا و فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج در قزوین

استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج در قزوین