مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-07اقتصادي

اختصاص سهمیه 30 درصدی سوخت برای حمل بار از بنادر کشور


مهران قربانی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در خصوص تامین کالاهای اساسی کشور شش بندر فعال هستند که از این میان، 53 درصد سهم بندر امام خمینی(ره)، 16 درصد بندر امیرآباد و 10 درصد بندر چابهار است و بندرعباس نیز در رتبه چهارم تامین کالای اساسی قرار دارند.

وی افزود: با توجه به زیرساخت ها، امکانات و تسهیلاتی که در بندر امام خمینی(ره) وجود دارد نمی توان جایگزینی را برای این بندر در میان مدت تصور کرد.

قربانی بیان کرد: علیرغم اینکه ناوگان کشور به دلیل تعطیلات نوروز با 45 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند 866 هزار تن کالای اساسی با 33 هزار سرویس از 25 اسفند 98 تا 16 فروردین 99 حمل شده است که قابل قیاس با سال گذشته نیست و شاهد افزایش 38 درصدی حمل کالای اساسی و ظرفیت بالای بندر امام خمینی(ره) هستیم.

پک بهداشتی، سهمیه 30 درصدی سوخت و لاستیک برای رانندگان وی عنوان کرد: رانندگان زحمت کشیدند و حمل بار را انجام دادند که در همین جهت اقداماتی همچون پک بهداشتی در بنادر شش گانه کشور توزیع شد، در پایانه بندر امام خمینی(ره) رانندگان از ابتدای ورود به پایانه تب سنجی می شوند و پک بهداشتی می گیرند سالن های اعلام بار به محوطه های باز منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه 30 درصدی سوخت برای حمل بار از بنادر کشور

اختصاص سهمیه 30 درصدی سوخت برای حمل بار از بنادر کشور