مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-07پزشكي

تولید نیم میلیون ماسک سهم گروههای جهادی بابل برای شکست کرونا


سرهنگ مرتضی رمضانی روز سه شنبه در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای دختران امیرکلای بابل افزود: شهرستان بابل با تشکیل 720 گروه جهادی که 600 گروه آن در روستاها و بقیه در شهرها بوده است، برای شکست کرونا ، ضد عفونی معابر و اماکن عمومی ، منازل و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را به صورت شبانه روزی در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: گروههای جهادی بابل 75 کارگاه تولیدی ماسک و گان راه اندازی کردند و در این کارگاهها 2 هزار و 900 عدد گان و 500 هزار عدد ماسک تولید شد.

وی اظهار داشت: ماسک های تولید شده در این کارگاهها به مراکز درمانی، نانوایی ها، خانواده های مبتلا به کرونا ، خانه های بهداشت در روستاها و در بین شهروندان عادی در شهر و روستا به صورت رایگان توزیع شده است.

وی افزود: سپاه بابل با راه اندازی مرکز 16 ساعته سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از شهروندان و بیماران مشکوک به کرونا، تست آزمایش و سی تی اسکن به صورت رایگان انجام می دهد.

سرهنگ رمضانی ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی و همراهی مردم هر چه زودتر بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

شهرستان بابل که از 30 بهمن سال گذشته با شناسایی 2 بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن در یکم اسفند ماه، دروازه ورودی کرونا به مازندران نامیده شد ، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نیم میلیون ماسک سهم گروههای جهادی بابل برای شکست کرونا

تولید نیم میلیون ماسک سهم گروههای جهادی بابل برای شکست کرونا