مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-07اقتصادي

خط جدید تولید دستکش یک بار مصرف در خرم آباد راه اندازی می شود


به زودی خط جدید تولید دستکش یک بار مصرف در خرم آباد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی امروز سه شنبه در بازدید از کارخانه های صنایع پزشکی و بهداشتی شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد، اظهار داشت: همکاری مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی، بیان داشت: در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم استان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و بخش مهمی از این اقلام در داخل خود استان تولید می شود.

معاون استاندار لرستان، افزود: در بحث تولید الکل، مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشوی دست، نیاز استان تأمین و به مرحله ای رسیده ایم که اقلام مورد تقاضای استان های دیگر را نیز تولید می کنیم.

عبداللهی، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، ماسک به عنوان یکی دیگر از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم توسط تولید کنندگان داخلی تأمین و به اندازه کافی در داروخانه های سطح استان به تفکیک توزیع می شود.

وی، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات استان کمبود دستکش یک بار مصرف است که با آغاز به کار اولین واحد تولیدی استان، نیاز شهرستان خرم آباد تأمین شده و با اقدامات انجام گرفته طی چند روز آینده یک خط تولید جدید راه اندازی و اقدام به تهیه این کالا برای تهیه نیاز تمام شهرستان های استان خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط جدید تولید دستکش یک بار مصرف در خرم آباد راه اندازی می شود

خط جدید تولید دستکش یک بار مصرف در خرم آباد راه اندازی می شود