مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-07اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل نسبت به دوره مشابه سال قبل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وطن دوست عصر امروز در واکنش به برخی خبرهای منتشر شده در رسانه ها در خصوص وضعیت بیکاری استان اظهار کرد: بر اساس همان آماری که مورد استناد قرار گرفته نرخ بیکاری استان در سال ماقبل 13.

4 درصد بوده که در زمستان 98 به 11.

5 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به پوشش نیم درصدی نمونه آماری نسبت به کل جمعیت استان، احتمال وجود درصدی از انحراف در این گزارش دور از انتظار نیست.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل تاکید کرد: انتخاب بلوک های تصادفی و جامعه آماری پراکنده یکی از مواردی است که برای حصول نتیجه نزدیک به واقعیت در آمارگیری ها باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی کشور  بیان کرد: همه مسؤولان استان تلاش خود را به کار گرفته اند تا با تثبیت وضعیت موجود اشتغال، حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار فرصت های جدید شغلی فراهم شود و جذب کامل و به موقع تسهیلات اشتغالی و حمایت از تولیدکنندگان یکی از رویکردی های اصلی استان در راستای اشتغال زایی است.

  وطن دوست با اشاره به تحریم همه جانبه کشور تصریح کرد: تلاش برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و تخصیص ارز از دیگر اقدامات انجام شده در جهت صیانت از نیروی کار موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل نسبت به دوره مشابه سال قبل

کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل نسبت به دوره مشابه سال قبل