مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:072020-04-07سياسي

جشن نیمه شعبان به صورت مجازی در سطح استان تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم های نیمه شعبان در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نیمه شعبان قرار داریم و نیمه شعبان از بزرگترین و مهمترین اعیاد دینی و اسلامی ما می باشد و ما وظیفه داریم نسبت به وجود مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احترام کنیم.

وی ادامه داد: لذا از آنجایی که به خاطر رعایت مسائل بهداشتی تجمعات و مجالس جشن نمی تواند برگزار بشود و مردم این توفیق را ندارند که در تجمعات حضور پیدا کنند، لذا پیش بینی شده توسط مجموعه های مختلف این فضای سرور و شادی و عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به کوچه ها و خیابان ها بیاید و این عشق و ارادت و محبت به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: به همین منظور به همت عزیزانمان در سپاه، بسیج و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان تهران 750 کاروان شادی به راه خواهد افتاد و فضایی پرشور و نشاط در شهرستان ها استان و محلات شهر تهران ایجاد خواهند کرد.

محمودی افزود: فرهنگسراها و محله های تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سایر مجموعه های وابسته، ان شالله برنامه های ویژه ای بدون حضور مردم را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیمه شعبان به صورت مجازی در سطح استان تهران برگزار می شود

جشن نیمه شعبان به صورت مجازی در سطح استان تهران برگزار می شود