مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-06حوادث

مانور بزرگ پاکسازی محیطی با کرونا در آمل برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در این مانور بزرگ عملیاتی که عصر دوشنبه برگزار، با بکارگیری بیش از 30 دستگاه ماشین آلات مخصوص حمل محلول های ضدعفونی و با حضور نیروهای شهرداری، سازمان آتش نشانی، انتظامی، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج ونیروهای جهادی و مردمی، در مناطق مختلف شهری، محلات و خیابان های شهر آمل ضدعفونی شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: حدود 130 هزار لیتر محلول های آماده شده نیز توسط گروه های مردمی سپاه ناحیه شهرستان تهیه و همزمان با اجرای مانور درمیان شهروندان توزیع شد.

سرهنگ مهدی فلاح افزود: شهرستان آمل به دلیل واقع شدن در مسیر جاده هراز از تهران به آمل، روزانه با تردد هزاران دستگاه خودرو و جابجایی افراد زیادی روبه رو است که این امر احتمال شیوع ویروس کرونا را در این شهرستان افزایش می دهد.

وی افزود: با توجه به لزوم اطلاع رسانی به مردم و بسیج تمامی دستگاه ها به منظور هم افزایی مقابله با ویروس کرونا، مانور اقتدار مقابله با این بیماری با حضور تمامی دستگاه ها و ارگان ها در مناطق مختلف آمل برگزار شد و با استفاده از خودروهای مکانیزه، و ادوات امدادی موجود در شهرستان، بسیاری از مناطق این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور بزرگ پاکسازی محیطی با کرونا در آمل برگزار شد

مانور بزرگ پاکسازی محیطی با کرونا در آمل برگزار شد