مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-06اقتصادي

8هزار لیتر محلول ضدعفونی از کیش به نقاط مختلف کشور ارسال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مواد ضد عفونی توسط شرکت داروسازی کیش مدیفارم با همکاری تلاشگران عرصه سلامت در جزیره کیش، تولید و وارد بازار مصرف شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون چهار محموله ژل و مواد ضد عفونی تولیدی شرکت داروسازی کیش مدیفارم با هماهنگی های مرکز توسعه سلامت کیش و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به منظور بالا بردن سطح سلامت و تامین بخشی از نیازهای اقشار مختلف جامعه، به نقاط مختلف کشور، بویژه استان های جنوبی کشور ارسال شده است.

مجید محمدحسینی مدیرعامل شرکت داروسازی کیش مدیفارم، با بیان اینکه مدیران و کارکنان این شرکت با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و تامین بخشی از نیازهای ضروری کیش، خط تولیدی خود را تغییر داده است، گفت: این شرکت به صورت شبانه روزی برای تامین نیازهای ساکنان کیش و تمام مراکز درمانی و دارویی، شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی و همچنین مراکز تجاری و مسکونی در سطح جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

شرکت داروسازی کیش مدیفارم (سهامی خاص) در سال 1381 با کمک و یاری جمعی از متخصصان صنعت دارویی کشور در منطقه آزاد کیش تاسیس شد.

فاز اول این کارخانه در سال 1382 با تولید محصولات مختلف دارویی در اشکال محلول، شامپو و لوسیون به بهره برداری رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8هزار لیتر محلول ضدعفونی از کیش به نقاط مختلف کشور ارسال شد

8هزار لیتر محلول ضدعفونی از کیش به نقاط مختلف کشور ارسال شد