مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-06بين الملل

هشدار نماینده فراکسیون الصادقون عراق نسبت به استفاده آمریکا از اهرم های فشار


یکی از نمایندگان پارلمانی فراکسیون الصادقون نسبت به استفاده آمریکا از اهرم های فشار جدید بر برخی فراکسیون های سیاسی عراق هشدار داد.

- یکی از نمایندگان پارلمانی فراکسیون الصادقون نسبت به استفاده آمریکا از اهرم های فشار جدید بر برخی فراکسیون های سیاسی عراق هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، سعد شاکر، یکی از نمایندگان پارلمانی فراکسیون الصادقون امروز (دوشنبه) نسبت به استفاده واشنگتن از اهرام های فشار جدید به برخی از فراکسیون های سیاسی به دلیل این که گروه های مقاومت از سیاست های پلید و خبیثانه آمریکا در عراق پیروی نمی کنند و زیر بار این سیاست ها نمی روند، هشدار داد.

شاکر خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت اطلاعات دقیقی از همدستی برخی شخصیت های عراقی با واشنگتن در اختیار دارند و این امر، چیزی است که گروه های مقاومت دو روز پیش در بیانیه خود آن را اعلام کردند.

این عضو فراکسیون الصادقون همچنین تصریح کرد، آمریکا شروع به استفاده از اهرم های فشار جدید کرده است که یا مقرهای حشد شعبی هدف قرار می گیرد و یا باید نخست وزیری عدنان الزرفی پذیرفته شود.

محمد کریم، نماینده ائتلاف الفتح عراق پیشتر اعلام کرد، این ائتلاف با نخست وزیری عدنان الزرفی مخالفت دارد و نمایندگان ائتلاف الفتح به وی در پارلمان رای نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده فراکسیون الصادقون عراق نسبت به استفاده آمریکا از اهرم های فشار

هشدار نماینده فراکسیون الصادقون عراق نسبت به استفاده آمریکا از اهرم های فشار