مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-06سياسي

270 هزار تست تب سنجی توسط هلال احمر قزوین انجام شد


حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استانداری در 32 پست شهری و بین شهری با مشارکت جمعیت هلال احمر، پلیس راه، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، 190 هزار و 441 نفر در ورودی و خروجی استان خدمات لازم به آنها ارائه شد.

وی خودروهای غربال شده طی این مدت را 94 هزار و 360 دستگاه عنوان کرد و افزود: طرح غربالگری کلیه اصناف دارای مجوز فعالیت از ستاد مبارزه با کرونا از دیگر اقدامات این جمعیت در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در سطح جامعه بود که در همین راستا 79 هزار و 877 نفر از اصناف استان در این طرح غربالگری شدند.

آصفی بیان کرد: از آغاز طرح پایش سلامت در استان قزوین بیش از 3 هزار و 293 نفر روز از پرسنل و اعضای داوطلب و نجات گران این جمعیت با ایثار جان و سلامتی خود، هم پای کادر درمان و برای مقابله با کرونا تلاش کردند.

وی تصریح کرد: در بحث مبارزه با کرونا جمعیت هلال احمر استان قزوین اقدامات بسیار وسیع و گسترده ای ارائه داد و در بخش های مختلف از جمله ارائه پروتکل های آموزشی و حساس کردن شهروندان برای مراقبت بیشتر، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی توسط اعضای داوطلب هلال احمر، ضد عفونی و گند زدایی منازل و معابر و همچنین توزیع اقلام بهداشتی، نقش بسیار مؤثری ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 هزار تست تب سنجی توسط هلال احمر قزوین انجام شد

270 هزار تست تب سنجی توسط هلال احمر قزوین انجام شد