مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-06اجتماعي

تأمین کولر و آبسردکن برای 10 هزار کلاس درس در خوزستان


بر اساس امضای 2 تفاهم نامه بین سازمان نوسازی مدارس کشور و استانداری خوزستان، 100 کلاس درس فرسوده و سنگی در شهرستان های ایذه و باغملک تخریب و بازسازی می شود و 10 هزار کلاس درس نیز در استان خوزستان به سیستم سرمایشی مجهز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بر اساس امضای 2 تفاهم نامه فی مابین مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مقرر شد 100 کلاس درس فرسوده و یا سنگی در شهرستان های ایذه و باغملک با تأمین اعتبار 50 میلیارد تومانی با مشارکت 50 درصدی هر یک از طرفین، طی دو سال آینده تخریب و بازسازی شوند.

همچنین طی تفاهم نامه دیگری که در این جلسه به امضا رسید، مقرر شد با تأمین اعتبار 180 میلیارد تومانی به صورت مشارکت 50 درصدی طرفین، 10 هزار کلاس درس در سطح استان خوزستان به سیستم سرمایشی ( کولر گازی و آبسردکن) مجهز شوند.

به گفته علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، این استان دارای 6 هزار مدرسه مشتمل بر 30 هزار کلاس درس است و به دلیل شرایط آب و هوایی که از آن برخوردار است، موضوع تأمین امکانات سرمایشی و خنک کننده برای کلاس های درس این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حدود 6 ماه از سال تحصیلی نیاز به سیستم سرمایشی و امکانات خنک کننده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کولر و آبسردکن برای 10 هزار کلاس درس در خوزستان

تأمین کولر و آبسردکن برای 10 هزار کلاس درس در خوزستان