مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-06فرهنگي

«سینما دوریل» بدون برگزاری برندگان اش را اعلام کرد


چهل و دومین جشنواره بین المللی مستند «سینما دوریل » فرانسه که برگزاری آن به سبب شیوع ویروس کرونا لغو شد، اقدام به معرفی برندگان این رویداد به صورت آنلاین کرد.

- چهل و دومین جشنواره بین المللی مستند سینما دوریل فرانسه که برگزاری آن به سبب شیوع ویروس کرونا لغو شد، اقدام به معرفی برندگان این رویداد به صورت آنلاین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد سینمایی که قرار بود از تاریخ 13 تا 22 مارس (23 اسفند تا 3 فروردین) در فرانسه برگزار شود،در نهایت با تصمیم برگزارکنندگان به دلیل حفظ سلامت مخاطبان و سینماگران لغو شده بود، امروز فهرستی از برندگان را چهل و دومین دوره جشنواره را بر اساس فیلم های انتخاب شده در جشنواره در سایت رسمی خود منتشر کرد.

در بخش بهترین مستند بلند جشنواره سینما دوریل ، جایزه بهترین فیلم به سال اکتشاف به کارگردانی لوییس لوپز کاراسکو از کشور اسپانیا رسید و شب دیگری نخواهد بود ساخته النور وِبر از فرانسه، مورد تقدیر ویژه هیات داوران قرار گرفت.

همچنین هیات داوران بخش مستندهای اول و مستندهای کوتاه هم جایزه بهترین مستند اول جشنواره سینما دوریل فرانسه را به مستند 110 دقیقه ای دیروز چیزهای عجیبی در آسمان بود به کارگردانی برونو ریساس رسید و جایزه بهترین مستند کوتاه جشنواره هم به صورت مشترک به دو مستند بازگشت به 2069 و عجله نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما دوریل» بدون برگزاری برندگان اش را اعلام کرد

«سینما دوریل» بدون برگزاری برندگان اش را اعلام کرد