مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-06اجتماعي

برپایی کاروان شادی در نیمه شعبان با تمهیدات کرونایی


اداره اوقاف شرق تهران با مشارکت قرارگاه شهید ابراهیم هادی، شهرداری ناحیه 1 منطقه 14، ناحیه بسیج شهید محلاتی، فرهنگسرا مترو به برگزاری حرکت کارناوال شادی میلاد موعود در مناطق 14، - اداره اوقاف شرق تهران با مشارکت قرارگاه شهید ابراهیم هادی، شهرداری ناحیه 1 منطقه 14، ناحیه بسیج شهید محلاتی، فرهنگسرا مترو به برگزاری حرکت کارناوال شادی میلاد موعود در مناطق 14، 13 و 4 و چند بیمارستان که در خط مبارزه با کرونا هستند،اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته (21 و 22 فروردین ماه) برگزار خواهد شد و نکته مهم مراسم این است کع به علت مبارزه با شیوع کرونا شرکت کنندگان در این مراسم از پشت پنجره هایشان در جشن امسال حضور دارند.

در هر نقطه که پیش بینی می شود در چند نقطه از شهر تهران و چند بیمارستان انجام خواهد شد، برنامه با دعا برای امام زمان (عج الله) آغاز و سپس گروه سرود ، تواشیح ، مولودی خوانی و در پایان به فرموده رهبر معظم انقلاب دعای هفتم صحیفه سجادیه قرائت خواهد شد.

در حاشیه این مراسم چند گروه از قرارگاه شهید ابراهیم هادی اقدام به ضدعفونی معابر و سطوح بیمارستان و محل برگزاری مراسم خواهند کرد و پک های هدیه مواد شوینده و ماسک، درب منازل تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کاروان شادی در نیمه شعبان با تمهیدات کرونایی

برپایی کاروان شادی در نیمه شعبان با تمهیدات کرونایی