مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-06اجتماعي

تونل بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ گونه مجوز زیست محیطی برای اجرای طرح سد و تونل بهشت آباد صادر نشده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ گونه مجوز زیست محیطی برای اجرای طرح سد و تونل بهشت آباد صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در چند روز اخیر اخباری مبنی بر آغاز به کار مجدد فعالیت کارگاه تونل بهشت آباد در فضای مجازی منتشر شد، این اخبار موجب ایجاد حساسیت در بین فعالان محیط زیستی و مردم شد که ایسنا این موضوع را از مسئولان مربوطه جویا شده است.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هیچ گونه مجوز زیست محیطی برای اجرای طرح سد و تونل بهشت آباد صادر نشده است، اظهار کرد: براساس قوانین هوای پاک و مصوبات شورای عالی حفاظت از محیط زیست کلیه پروژه های عمرانی، سدسازی و انتقال آب باید قبل از آغاز عملیات اجرایی مجوزات زیست محیطی را اخذ کنند.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: سد و تونل بهشت آباد تاکنون مجوزات زیست محیطی را اخذ نکرده است.

در ادامه احمدرضا سدهی سامانی در خصوص شروع مجدد فعالیت احداث سد و تونل بهشت آباد در چهارمحال و بختیاری برای انتقال آب، اظهار کرد: این مسئله از مهم ترین دغدغه های مسئولان استان است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد

تونل بهشت آباد مجوز زیست محیطی ندارد