مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-06دانش

تدابیر پایان نامه ای دانشگاه تربیت مدرس


براساس دستور العمل جدید دانشگاه تربیت مدرس تمامی دانشجویانی که از اول اسفند 98 برای برگزاری جلسه دفاع خود اقدام کرده بودند اما موفق به دفاع نشدند از محرومیت های مربوط به بازه زمانی دفاع معاف خواهند شد.

- براساس دستور العمل جدید دانشگاه تربیت مدرس تمامی دانشجویانی که از اول اسفند 98 برای برگزاری جلسه دفاع خود اقدام کرده بودند اما موفق به دفاع نشدند از محرومیت های مربوط به بازه زمانی دفاع معاف خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کرونا ویروس و همچنین توجه به قوانین و مقررات ابلاغ شده از سوی وزارت علوم در خصوص صدور مجوز دفاع به صورت الکترونیکی و نیمه حضوری این دانشگاه نیز دستور العملی به این منظور تدوین کرده است.

در ادامه این دستور العمل آمده است: با توجه به مکانیزه شدن اکثر فعالیت های ادارات پژوهشی دانشگاه ها و مدیریت پژوهشی، فعالیت های ادارات پژوهشی بدون حضور فیزیکی کارکنان و دانشجویان و همچنین اعضای هیات علمی (به جز در موارد خاص وغیر قابل پیش بینی) ، با حداقل عارضه انجام می شود.

ضمن این که همه کارکنان حوزه پژوهشی از طریق امکانات مختلف ارتباطات سامانه گلستان در ساعات اداری باید در دسترس بوده و پاسخگو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر پایان نامه ای دانشگاه تربیت مدرس

تدابیر پایان نامه ای دانشگاه تربیت مدرس