مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-06دانش

توصیه های ضروری راهبردی و اجرایی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا


شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات راهبردی فرهنگستان علوم پزشکی را در فوریت های عملیاتی همه گیری بیماری COVID-19 منتشر کرد.

- شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهادات راهبردی فرهنگستان علوم پزشکی را در فوریت های عملیاتی همه گیری بیماری COVID-19 منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشنهادات راهبردی فرهنگستان علوم پزشکی در فوریت های عملیاتی همه گیری بیماری COVID-19 که در جلسات کارشناسی با حضور متخصصان، صاحبنظران، و مدیران مرتبط فرهنگستان علوم پزشکی، به اجماع رسیده و تدوین شده است توسط مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد که خلاصه این سیاست های پیشنهادی به شرح ذیل است: توصیه های راهبردی مدیریت کلان، هدایت و فرماندهی، هماهنگی در سطح ملی، رصد کلان، مداخلات ضروری فعالیت های مدیریت بحران در همه گیری جاری و موارد مشابه در آینده، با بهره گیری از تجارب عظیم و فاخر نظام سلامت تنظیم و تدبیر شود.

بطور خاص مزایای منحصر بفردی همانند ساختار منسجم و فراگیر شبکه بهداشت و درمان کشور ، ساختار قدرتمند ادغام یافته خدمات و مراقبت های سلامت در نظام آموزش عالی و پژوهش سلامت ، دستاوردهای عظیم نظام سلامت در دفاع مقدس ، طرح ژنریک دارویی ، تجارب عظیم و احاطه و تسلط کامل دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور بر همه امور سلامتی در محدوده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ضروری راهبردی و اجرایی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا

توصیه های ضروری راهبردی و اجرایی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا