مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-06اقتصادي

باغداران برای کاهش خسارت یخبندان، توصیه ها را جدی بگیرند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به حساس بودن مراحل رشدی درختان میوه و احتمال آسیب دیدگی در اثر سرما، - ایسنا/قزوین معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به حساس بودن مراحل رشدی درختان میوه و احتمال آسیب دیدگی در اثر سرما، باغداران توصیه های فنی را به کار گیرند تا از بروز کاهش خسارت یخبندان جلوگیری شود.

مجید اسماعیلی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: با توجه به تغییر نقشه های پیش بینی و ورود سامانه بارشی و همراهی آن با سامانه سرد قطبی و پیشروی خط برف به عرض های پایین تر احتمالاً بخش هایی از استان درگیر این سامانه بارشی خواهند شد که کاهش ناگهانی دما تا آستانه های زیر صفر و یخبندان به خصوص در روز چهارشنبه 20 فروردین ماه را در پی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حساس بودن مراحل رشدی درختان میوه و احتمال آسیب دیدگی در اثر خطر سرما، باغداران می بایست توصیه های فنی را به کار گیرند تا از بروز کاهش خسارت یخبندان جلوگیری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: باغداران بایستی تعداد کافی بخاری پلارهای باغی، دمنده های حرارت زا و دراگون های پشت تراکتوری یا ثابت و فن ها را نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران برای کاهش خسارت یخبندان، توصیه ها را جدی بگیرند

باغداران برای کاهش خسارت یخبندان، توصیه ها را جدی بگیرند