مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-06ورزشي

ورزش ایران از نداشتن کرسی بین المللی بارها ضرر کرده است


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ورزش ایران در طول سالهای گذشته از نداشتن کرسی بین المللی بارها ضرر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت در این معاونت را از مسعود سلطانی فر گرفت.

این معاون وزیر ورزش که به واسطه حضور در وزارت ورزش از ریاست خود در فدراسیون ووشو استعفا داد امروز دوشنبه در مورد مسائل بین المللی ورزش ایران با توجه به بحران حاصل از کرونا وشیوع این ویروس توضیح دهد.

مهدی علی نژاد با اشاره به اهمیت تقویت روابط بین الملل در حوزه ورزش گفت: بارها به واسطه نداشتن کرسی های مؤثر در مجامع بین المللی، ورزش ایران دچار آسیب شده است و این موضوع اهمیت کرسی های بین المللی را نشان می دهد.

وی با اشاره به پیگیری امور بین الملل در فدراسیون ها توسط روابط بین الملل آنها خاطرنشان کرد: البته وضعیت فعلی نشان می دهد که نتایج خوبی حاصل نشده است، وزارت ورزش در این زمینه به دنبال چاره اندیشی بوده و فعالیت هایی هم داشت اما نتایج زیادی حاصل نشد.

علی نژاد تاکید کرد: با حمایت وزیر اخیراً اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده از جمله اینکه حمایت از توسعه ارتباطات بین المللی و جایگاه نمایندگان ایران در مجامع بین المللی به عنوان یکی از وظایف جدید در شورای برون مرزی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ایران از نداشتن کرسی بین المللی بارها ضرر کرده است

ورزش ایران از نداشتن کرسی بین المللی بارها ضرر کرده است