مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:462020-04-06اقتصادي

ساخت خط فرعی بارگیری و تخلیه فرآورده های پتروشیمی شیراز


مدیرکل راه آهن فارس از ساخت خط فرعی بارگیری و تخلیه فرآورده های پتروشیمی شیراز در بلاک شیراز-مرودشت خبر داد.

- مهرداد انصاری دوشنبه 18 فروردین به خبرنگاران گفت: با تلاش پرسنل راه آهن فارس و به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای بارگیری و تخلیه فراورده های پتروشیمی شیراز عملیات ساخت خط فرعی بارگیری و تخلیه فراورده های پتروشیمی شیراز در بلاک شیراز-مرودشت آغاز شد.

او افزود: این عملیات در فاز نخست با نصب 2 دستگاه سوزن چپ و راست با شعاع 300 متر در خط اصلی و همچنین نصب خط فرعی به موازات خط اصلی اجرایی می شود.

انصاری ادامه داد: هم چنین در راستای سهولت در امر مانور قطارها، 2 دستگاه سوزن چپ و راست با شعاع 190 در خط فرعی نصب می شود.

او ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری برسد و گفت: با احداث این خط فرعی قابلیت ایجاد بارانداز ریلی در اراضی ایستگاه آتی گار زرقان، قابلیت بارگیری و تخلیه سایر بارهای معدنی و فرآورده های نفتی و گازی و همچنین پایانه کانتینری با استفاده از حمل ترکیبی و دستیابی به شبکه ریلی میسر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان اولین واحد تولیدی صنایع پتروشیمی ایران در فاصله 45 کیلومتری شهر شیراز و در نزدیکی مرودشت واقع شده است که سالیانه قابلیت انتقال حدود یک میلیون تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خط فرعی بارگیری و تخلیه فرآورده های پتروشیمی شیراز

ساخت خط فرعی بارگیری و تخلیه فرآورده های پتروشیمی شیراز