مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-06اقتصادي

کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی جاده ای سیستان وبلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی جاده ای برون شهری و روستایی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح نوروزی سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی جاده ای برون شهری و روستایی در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح نوروزی سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

ایوب کرد اظهار داشت: تلاش همکاران و هماهنگی با سایر دستگاه های متولی ایمنی جاده ای در کنار کاهش تردد ناشی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی سبب شد تا شاهد کاهش بیش از 50 درصدی در سوانح رانندگی جاده ای باشیم به طوری که در این مدت تنها 83 فقره تصادف رخ داده است.

وی از کنترل و بازدید فنی 392 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای توسط کارشناسان اداره کل از 25 اسفند لغایت 15 فروردین خبر داد و گفت: همچنین بیش از یک هزار و 133 دستگاه ناوگان به مراکز معاینه فنی سطح استان در این مدت مراجعه کردند که از این تعداد وسیله نقلیه 682 عدد موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده و باقی برای رفع عیب برگردانده شده اند.

کرد در پایان افزود: عدم رعایت قوانین ترافیکی و به ویژه رانندگی با سرعت غیر مجاز در سطح جاده های استان باعث شده تا تعداد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی جاده ای سیستان وبلوچستان

کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی جاده ای سیستان وبلوچستان