مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-06اقتصادي

155دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی به بنادر جنوبی کشور اعزام شد


میرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای ماه جاری تعداد 155 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شد.

- ارومیه - میرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای ماه جاری تعداد 155 دستگاه از ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و بندر عباس اعزام شد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این تعداد ناوگان در امر تخلیه کالاهای اساسی از این بنادر و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم به استان و سایر نقاط کشور مشارکت کرده اند افزود: با وجود تعطیلات نوروزی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچ گونه وقفه ای در انتقال کالاهای اساسی از مبدا بندر امام به سایر نقاط کشور اتفاق نیافتاده است و کالاهای مورد نیاز به موقع در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تعداد 1028 فقره بارنامه حمل کالای اساسی در استان صادر که بر این اساس نزدیک به 23 هزار تن انواع کالای اساسی شامل شکر خام، نهاده های دامی و گندم به استان ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ادامه گفت: تردد جاده ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و 500 هزار تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی به بنادر جنوبی کشور اعزام شد

155دستگاه ناوگان باری آذربایجان غربی به بنادر جنوبی کشور اعزام شد