مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-06فرهنگي

طباطبایی نژاد: مشوق خروج فیلم ها از صف اکران هستیم


معاون نظارت و ارزشیابی و رییس شورای عالی اکران با اعلام حمایت سازمان سینمایی از فیلم هایی که با ورود به سامانه های نمایشی درخواستی از صف اکران خارج شوند، - معاون نظارت و ارزشیابی و رییس شورای عالی اکران با اعلام حمایت سازمان سینمایی از فیلم هایی که با ورود به سامانه های نمایشی درخواستی از صف اکران خارج شوند، درباره وضعیت فیلم هایی که پیش از تعطیلی سینماها روی پرده بودند، توضیح داد.

محمدمهدی طباطبایی نژاد در پی اعلام اکران آنلاین فیلم خروج و شرایطی که برای سینماها و دیگر فیلم ها وجود دارد، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینکه فیلم های تازه، از صف اکران خارج شوند و به سامانه های نمایش درخواستی بروند استقبال می کند و در بخش خصوصی هم با پرداخت 20 درصد رقم قراردادشان پس از بارگذاری در شبکه وی اودی از آن ها حمایت می کند.

این اتفاق به این دلیل می افتد که در حال حاضر سینماها تعطیل هستند و یکی از مسئولیت های سازمان سینمایی این است که برای مخاطب فیلم های سینمایی خوراک لازم را تدارک ببیند.

او با تاکید براینکه کلیت این ماجرا نه تنها مورد تایید وزارت ارشاد است بلکه مشوق هم خواهد بود تا فیلم ها با توجه به تراکم پیش آمده از صف اکران خارج شوند، ادامه داد: درحال حاضر سامانه نمایش های درخواستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی نژاد: مشوق خروج فیلم ها از صف اکران هستیم

طباطبایی نژاد: مشوق خروج فیلم ها از صف اکران هستیم