مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-06سياسي

توزیع3 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در شرایط فعلی، مجاهدان عرصه سلامت در جهت کاهش آلام مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز در حاشیه طرح توزیع اقلام بهداشتی و غذایی توسط سپاه، ضمن تشکر از کادر درمانی، جهادگران سلامت و همه رده های اقشاری بسیج، اظهار کرد: کم کردن مصائب و مشکلات مردم هنر شما بسیجیان عزیز است، این روزها آلام و مشکلاتی در بحث روحی و اقتصادی پیش آمده، خیلی از مشاغل تعطیل یا ضعیف دنبال می شوند که در این فضا، هر اقدامی که در جهت کاهش این مشکلات انجام دهیم مورد توجه خداوند است.

وی افزود: امروز 3 هزار بسته بهداشتی بین کسانی که حتما توانایی مالی خرید آن را ندارند توزیع می شود، این بیماری به هیچ کس رحم نمی کند و یک عده در معرض خطر بیشتر هستند، مانند افرادی که زباله جمع می کنند یا نیروی خدماتی هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همچنین بسته های غذایی نیز توزیع می شود زیرا خیلی افراد در این مدت از نظر درآمدی دچار مشکلاتی شدند و این بسته ها می توانند کمکی کوچک به آن ها باشد.

وی ادامه داد: در این راستا از خیرین عزیز، شرکت فولاد خوزستان، بسیج جامعه پزشکی و روحانیونی که مجاهدانه در بحث تدفین کسانی که بر  اثر این ویروس از دنیا می روند کمک می کنند، تشکر ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع3 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم

توزیع3 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم