مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-06سياسي

انتقاد امام جمعه پلدختر از بی توجهی مدیران به شورای فرهنگ عمومی


متاسفانه بعضی از مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان حضور ندارند و نسبت به آن بی تفاوت و بی توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان حضور ندارند و نسبت به آن بی تفاوت و بی توجه هستند که از فرماندار پلدختر می خواهیم به این موضوع به جد ورود پیدا کرده و با این مدیران برخورد کند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی و دارای اهمیت ویژه ای بوده که باارزش ترین، شایسته ترین و مفید ترین جلسه شهرستان است.

امام جمعه پلدختر گفت: مدیران شهرستان نمی تواند به بهانه این که در مرخصی یا در منطقه نیستند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شرکت نکنند زیرا آنها در این شرایط کرونایی حق خروج از شهرستان را ندارند.

وی افزود: مدیری که اطلاع دارد که امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان است و برای آن اهمیتی قائل نیست اعلام کند که حضور پیدا نمی کند و حس خوبی ندارد تا جایگزین آن تعیین شود.

موسوی با بیان اینکه جلسه شورای فرهنگ عمومی متعلق به همه شهرستان است یادآورشد: 24 مدیر عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر است که از این تعداد تنها تعداد اندکی از آنها در جلسه امروز حضور دارند که پای کار نبودن آنها مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه پلدختر از بی توجهی مدیران به شورای فرهنگ عمومی

انتقاد امام جمعه پلدختر از بی توجهی مدیران به شورای فرهنگ عمومی