مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-06پزشكي

کمک 450 میلیون تومانی به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان گلستان


بیش از 450 میلیون تومان کمک برای تهیه لوازم بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اختیار مراکز شبانه روزی نگهداری از معلولین و سالمندان در استان قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: بیش از 450 میلیون تومان کمک برای تهیه لوازم بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اختیار مراکز شبانه روزی نگهداری از معلولین و سالمندان در استان قرار گرفت.

ابراهیم غفاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 600 میلیون تومان لوازم بهداشتی برای مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه کردیم.

همچنین 600 میلیون تومان بسته های مواد غذایی توسط پایگاه خدمات اجتماعی و پایگاه سلامت روان تهیه شد و بین مددجویان در مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه لوازم بهداشتی و بسته مواد غذایی به ارزش 50 میلیون تومان بین کودکان خیابانی و خانواده آن ها توزیع شد، افزود: آموزش های مربوط به مسائل بهداشتی نیز به کودکان خیابانی و خانواده های آن ها داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ معلولی در استان براثر کرونا فوت نکرده است.

غفاری گفت: از میان سالمندانی که در مراکز ما نگهداری می شوند، 21 نفر در قرنطینه هستند و چهار نفر از سالمندان نیز در بیمارستان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 450 میلیون تومانی به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان گلستان

کمک 450 میلیون تومانی به مراکز نگهداری معلولین و سالمندان گلستان