مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:582020-04-06اجتماعي

گندزدایی معابر شهری قزوین هدفمند انجام می شود


علی فرخزاد روز دوشنبه در جلسه کمیته سالم سازی محیط با بیان اینکه براساس دستورالعمل های ابلاغی از این پس معابر و خیابان ها نیازی به گندزدایی و ضدعفونی ندارند، افزود: تیم های سالم سازی محیط و نیروهای خودجوش مردمی برای گندزدایی محیط های دیگر سازماندهی می شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر و براساس این دستورالعمل عملیات گندزدایی برخی محیط ها از جمله اطراف سطل های زباله، خودروهای حمل پسماند، ایستگاه های اتوبوس، پایانه های مسافربری، ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی های شهری و برون شهری، اطراف مراکز درمانی، مراکز نگهداری سالمندان و معلولان، ورودی مراکز تجاری و جایگاه های سوخت به صورت زمان بندی مشخص انجام می شوند.

فرخزاد ادامه داد: با کمک خیران استان و طی هفته جاری قصد داریم تا تعدادی سمپاش کوله ای برای نیروهای بسیج تهیه کنیم تا کار ضدعفونی سطح معابر و پیاده روهای پرتردد شهر، جایگاه های عرضه سوخت و پل های عابر پیاده را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون روزانه 10 هزار لیتر آب ژاول توسط نیروگاه برق شهید رجایی قزوین تولید می شود که میزان غلظت آن باید مورد تایید مرکز بهداشت قرار بگیرد، تصریح کرد: به دلیل حجیم بودن ماده ضدعفونی کننده آب ژاول، عملیات رقیق سازی این مواد پس از تحویل از نیروگاه صورت گرفته و به شهرستان های استان ارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی معابر شهری قزوین هدفمند انجام می شود

گندزدایی معابر شهری قزوین هدفمند انجام می شود