مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-06دانش

دستگاه یو-وی گان پرتابل ضدعفونی کننده اجسام طراحی و تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، موفق به طراحی و ساخت دستگاه یو-وی گان پورتابل با قابلیت حمل آسان شدند که با بهره گیری از آن می توان کلیه سطوح و اجسام را از ویروس ها، - محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، موفق به طراحی و ساخت دستگاه یو-وی گان پورتابل با قابلیت حمل آسان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، موفق به طراحی و ساخت دستگاه یو-وی گان پورتابل با قابلیت حمل آسان شدند که با بهره گیری از آن می توان کلیه سطوح و اجسام را از ویروس ها، باکتری ها و میکروارگانیزم های مضر پاکسازی کرد.

مهدی کاروان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ویژگی های ممتاز این دستگاه ضدعفونی کننده سبک و قابل حمل گفت: این دستگاه که مشخصات ظاهری آن مشابه با سشوار های خانگی و حتی قابل طراحی با ابعاد بسیار کمتر است، با توان 6 وات و امکان تغییر آن ساخته شده و از قابلیت تنظیم به توان های پایین تر نیز برخوردار می باشد.

کاروان افزود: دستگاه یو-وی گان پورتابل ساخته شده توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان پس از مجاورت با سطح اجسام و بدون دخالت دست، به صورت هوشمند فعال می شود و با پرتودهی به اشیاء مقابل خود، اقدام به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه یو-وی گان پرتابل ضدعفونی کننده اجسام طراحی و تولید شد

دستگاه یو-وی گان پرتابل ضدعفونی کننده اجسام طراحی و تولید شد