مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-06پزشكي

انتقاد از عدم بی توجهی مسئولان به روستای چاه کبکان


رییس شورای اسلامی روستای چاه کبکان شهرستان مُهر با انتقاد از عدم بی توجهی مسئولان به این روستا گفت: مایحتاج مردم را تأمین می کنید تا روستا چاه کبکان را کاملاً قرنطینه کنیم.

- رییس شورای اسلامی روستای چاه کبکان شهرستان مُهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مُهر اظهارداشت: جمعیت روستای چاه کبکان 2 هزار نفر که باوجود غیربومی ها جمعیت به 3 هزار نفر می رسد و متأسفانه روز اول شبکه بهداشت و درمان درست اعلام نکرد تا اینکه ابتلای یک نفر به ویروس کرونا به شش نفر رسید.

سهراب آزاد افزود: متأسفانه هیچ کمکی از سوی مسئولان شهرستان مُهر به این روستا انجام نشده است و فقط در حد شعار بوده است.

وی گفت: تازه 2 روز است که یک پزشک آن هم یک ساعت در روستا حضور پیدا می کند آن هم بدون دارو درحالی که خواسته های ما یک خواسته های اولیه بوده است اما زمانی که پزشک بیاید اما دارو و داروخانه نداشته باشد چه فایده ای دارد؟ آزاد ادامه داد: حداقل به عنوان شورای روستای چاه کبکان خبردارم که تا امروز حتی یک قرص استامینوفن هم توزیع نشده است و امروز مجبور شدیم که موضوع را رسانه ای کنیم زیرا فقط شعار می دهند.

وی با بیان اینکه مایحتاج مردم را تأمین می کنید تا روستا را کاملاً قرنطینه کنیم درحالی که تا امروز نیز ورودی و خروجی های روستاها بسته ایم تا رفت وآمد کم و وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم بی توجهی مسئولان به روستای چاه کبکان

انتقاد از عدم بی توجهی مسئولان به روستای چاه کبکان